Thursday, July 12, 2012

Red Red Rose

Morning!  It's my Friday!!!!!  I am so glad, not been sleeping very well, the weather is just to damp for these old joints I guess LOL.  Here is a 5 X 7 I stared Sunday and finally finished last night.  I absolutely love making those Roses!  3 of these also have glitter on them..........I used the following to create this card:
Heartfelt Creations HCPC3321 Believe712 Bella Rose Die713 Decorative Lace Border Die ; Spellbinders Foliage ;  Floral Ovals ;  Classic Ovals ;  and Bitty Blossoms.  I got an email asking what kind of glue I use, Zip Dry.  My all time favorite!!!  The Card stock is from Gina K, Stampin Up Poppy Parade and 7 Gypies.  Hope yall have a great day and I'll catch up later, it's off to the shower for me...............
oh yeah, I can't post to Pinterest, it says something about the height and width of the card, so, how do I fix that????

23 comments:

Becky said...

This is so beautiful, Olga....I love those roses, too...I think I'll have to break down and buy a die to make them, lol!!! Don't know about the issue at Pinterest...hope you can fix it!

Glenda said...

Beautiful roses girl!

Sue W said...

Gorgeous card Olga!!! I just pinned it to my board on Pinterest!!!!

Terri J said...

Gorgeous!

Mary Anne / MA54K said...

Gosh i don't know about Pinterest, but I know you knocked it out of the ball park with these gorgeous roses! Dang!

Patti P. said...

Love the colors on this one and that bg paper really sets it off. I just pinned your card to one of my boards! Not sure what you are seeing.
Will try to call you tonight.
hugs....

Carla S. said...

Gorgeous card, Olga! Your roses are stunning!

Kathy and Lucky said...

Gorgeous card! Those roses are amazing and the whole card is beautiful, as always. For Pinterest, trying saving your card with smaller pixel, that sometimes, shrinks the image down. Good Luck.

MiamiKel said...

I had to do a double take and say it's Friday? LOL We are on our way to Disney and I'm thnking we are very late! :) Gorgeous card - as always! x0x0

Sudha said...

Pretty creation. Luv the colors too.

Sudha
sudha-kalra.blogspot.in

TesaB said...

Wow! Wonderful card, and WONDERFUL roses!!! Yay for stickles!!!

Liz said...

Those are such pretty roses, I always love your cards
Hugs

Patti J said...

OMG! What a gorgeous creation! Love it, Olga! Sure hope you start sleeping better. Hugs...

The Other Patti Sue said...

OMG Olga... this is stunning!

Rosemary said...

this is really, really gorgeous, olga!!!

kathi17 said...

Love those red red roses! I tried to pin it as well and had no problems. Maybe Pinterest was having a hiccup when you tried.

Lisa Phillippi llelsik@aol.com said...

This is one Beautiful card!! More like a work of art, Im so impressed!

Liz Williams said...

Wow, Olga, you arrange your little flowers so beautifully!

Maria@Crafty Cre8tions said...

Lovely Olga. I love the newsprint background too!!! Helps pop those beautiful flowers!

Anne-Elise said...

Beautiful!! Love the roses! Great work!

Sandy said...

Your card is gorgeous - beautiful roses!!
Sandy

Nan G said...

This is one of my all favs of yours!! Love the colors and those roses!!! Olga you amaze me! Pinterest....I barely could set up a board let alone pin my cards to it! LoL

Colleen said...

Olga,
Your flowers are just beautiful no matter what color they are in.