Friday, August 19, 2011

Belated Birthday Wishes

Morning, slept late this morning, it's almost 6AM. Felt good too, it's off to Winston again today, Bill has another appointment, so gonna make it fast. Made this card a few weeks ago, never got around to posting it until now, I used the Small Deckled Mega Retangles, Fancy Tags Two, HCPC3409 Tropical Floral Swirls and HCPC3414 Belated Birthday Wishes. I sponged a little here and there and tada............the card is ready for me to send to someone who I forgot to send a card to LOL. Okay, I'm outa here, got shower and get ready, yall have a Blessed day and I'll go comment now while I enjoy my coffee..........see ya!!!!


19 comments:

GLENDA BROOKS said...

Olga, this is so pretty...love the flower centers and the way you used the die for the sentiment!

Becky said...

Beautiful, as always! Falling more in love with those HC....

Kathy and Lucky said...

This is so pretty, it looked like flowers climbing up a brick wall at first, love your coloring of the flowers, always the best! Good luck in Winston and have an awesome weekend.

The Other Patti Sue said...

This is pretty CAS for you but it's just as gorgeous as the rest of your wonderful creations! Love your focal image... colored to perfection! Hope things are well with Bill!

Caroline said...

Olga!!! 6am!!??!! And you call THAT sleeping in late??? OMG... I sleep to 7:30 or 8 or later...LOL. What time do you go to sleep?

Your card is so pretty!!! I love the colors and the background design paper goes so well with the stamped flowers.

Janett said...

Just a beautiful card all the way around.

Becky said...

Beautiful card Olga..6 am I am still snoring :)

Carla S. said...

Beautiful card, Olga! I hope all goes well in Winston today. Have a great weekend!

Stacie (craft-princess) said...

Beautiful card!

Sue said...

Simply stunning! Love how the flowers seem to climb the card. Beautiful DP too. Good luck today and enjoy your weekend.

Terri J said...

Beautiful card Olga! Love how you colored the flowers.

Patti P. said...

what perfect bg paper with this beautiful image, great job! Hope your day has went well.
Patti

Mary Anne / MA54K said...

Beautiful card, my friend. I am sure the person will forgive you for it's tardiness. Hope Bill has a good appointment.

MiamiKel said...

6 am is sleeping in? LOL! Girl, you are my hero :) LOVE this! Great work, as always! x0x0

Betty Benton said...

Such gorgeous colors -- love the sponging around the edges of the image!

CraftinGranny said...

It's for sure some lucky person is going to get this gorgeous card. Have a safe trip to Winston and hope you have time to stop at your favorite craft store. "Hugs" Carol

Lori said...

What a beauty!

Rosemary said...

another beauty, olga! boy you are on some kinda roll!!

xxxtglxxx said...

Love the colours on this again Olga - really sweet card and the white die cuts look lovely.

hugs

xxalisonxx